moumantai

Scream until there is nothing left.

Rate this Entry
So tomorrow, I'm bleaching the ends of my hair. Considering I'm a brunette and my hair is fairly dark. I'm soooooooooooo excited, I've wanted to do this for months.
My mom is even letting me put a color over the bleached parts, so I think I'm gonna do red.
I don't even think I can explain how excited I am for tomorrow.
So I'll be partly blonde now C:

Submit "Scream until there is nothing left." to Digg Submit "Scream until there is nothing left." to del.icio.us Submit "Scream until there is nothing left." to StumbleUpon Submit "Scream until there is nothing left." to Google

Categories
Real life things

Comments

  1. squidsspot's Avatar
    cool im doing sommething similar but im doing pink! :D
  2. 2008kate's Avatar
    o: Good luck! Hope it goes well. c:
  3. Snow Goddess's Avatar
    Cool! :D I want to do something like that at the end of summer...(; I'm brunette, but my hair's kinda light, so idk how it will look. Post a pic of your hair when it's done! (Don't show your face though!) (;
    ~Sn♥w~
  4. Fearless's Avatar
    Quote Originally Posted by Snow Goddess
    Cool! :D I want to do something like that at the end of summer...(; I'm brunette, but my hair's kinda light, so idk how it will look. Post a pic of your hair when it's done! (Don't show your face though!) (;
    ~Sn♥w~
    I'll put it so that you'll see my back C:
  5. Snow Goddess's Avatar
    Yay! :D I'm excited to see it(;